Áthúzott sorok 7.

Áthúzott sorok.
Ezzel a címkével jelölöm kevésbé szalonképes,  eredetileg kidobásra szánt, de végül mégis kegyelmet kapott, elvont, korcs írásaimat. Átmenetek ezek a rövid írás és vers között. 

Ez a vers tipikusan egy kidobásra szánt vers. Süt róla.
Hogy mit keres mégis itt? Ellenpéldának. Ne írj, legalábbis ne erről és ne így.

Fájt. Tépték, szaggatták lelkem
sebezték a testem lassú tűkkel.
Hagytam. Bilincsbe vert, mert
megtagadtam, a bátorság, s ott hagyott.

Nevettek. Azt hitték, játék
az vagyok csak, nincs bennem érték.
Sírtam. Nem látták, miért
hagytam volna, ó dehogy.

Kiúsztam. A parton napfény fogadott,
sós levegő levegő szúrta tüdőm, előttem homok.
Örültem. Nem követtek, maradtak ott,
az iszapban, királyok egy kupac… azon.

Most itt vagyok. Kiszakítottam a
lelkemből egy felesleges darabot
Mivel töltöm fel? Mindent elfojtottam.
A gát egyszer majd átszakad. Várom. Szabadon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Énslam

Áthúzott sorok 9